ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امیتازات: 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت حمل و نقل بین المللی و ساختار IT
04-06-2012, 10:58 PM
ارسال: #1
شرکت حمل و نقل بین المللی و ساختار IT
1
0
در این موضوع سعی می شود تا با ارائه یادداشت های فنی، دیدگاه های مسئول و مشاور IT شرکت حمل و نقل بین المللی مطرح گردد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط تیم پشتیبانی ، admin ، kiarash
04-09-2012, 10:10 PM (آخرین ویرایش در این ارسال: 04-09-2012 10:13 PM، توسط PaRaM.)
ارسال: #2
RE: شرکت حمل و نقل بین المللی و ساختار IT
2
0
مجموعه ساختار IT (یا مجموعه سخت افزار،نرم افزار و اطلاعاتی که تحت نظارت و نگهداری این واحد می باشد) این شرکت برای 2 ساختمان در حال حاضر شامل موارد ذیل می باشد :
1- شبکه LAN
2- شبکه WLAN
3- نرم افزار حسابداری محض مبتنی بر ویندوز به نام الگوریتم پایا
4- نرم افزار تخصصی حسابداری و حمل و نقل جاده ای
5- نرم افزار چاپ چک به نام چک نقش
6- سیستم اعلان حریق
7- سیستم دوربین های مدار بسته، انتقال تصویر تحت شبکه و نرم افزار مانیتورینگ
8- سرویس دهنده Domain Controller ،File و BackUp
9- سرویس دهنده DataBase
10- وب سایت شرکت
11- شبکه مخابراتی - سانترال پاناسونیک 824
12- پرینترهای تحت شبکه
13- GPS و نرم افزار مانیتورینگ مسیر کشنده های شرکت
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط admin ، تیم پشتیبانی ، kiarash
04-09-2012, 10:28 PM
ارسال: #3
RE: شرکت حمل و نقل بین المللی و ساختار IT
2
0
امروز نوبت بازرسی این شرکت است و من در محل حضور دارم
مشکلات گزارش شده توسط کاربران :
1- عدم دسترسی به سیستم حسابداری حمل ونقل
2- خرابی پرینتر تحت شبکه
3- ایجاد کاربر جدید

راهکارها و رفع مشکلات
1- با توجه به پیام های گزارش شده توسط سیستم و مکانیزم اجرای نرم افزار از طریق RDP و سرویس دهنده ترمینال ابتدا سرویس نامبرده را از نصب خارج نمودم پس از ری استارت، مجدد سرویس های را نصب نمودم.
3- با توجه به ساختار Domain این عملیات بسیار ساده انجام پذیرفت. مواردی که می بایستی دقت می نمودم :
الف- گروه کاری کاربر جدید
ب- مجوز به فایل و فولدرها
پ- مجوز استفاده از سیستم های خاص
ت-مجوز دستیابی به نرم افزار ها با توجه به سطوح تعریف شده

نکات بسیار مهم :
1- من تاکنون نرم افزار حسابداری ندیدم که بتواند با سیستم Domain هماهنگ باشد اگر می شناسید معرفی نمایید.(بنابراین کاربر 2 مرتبه و یا حتی بیشتر (با توجه به تعداد نرم افزار های حسابداری و کاربردی موجود ناهماهنگ با Domain نیاز به احراز هویت دارد)
2- مستند سازی فعالیت های صورت گرفته انجام پذیرفت.
3- درخواست کتبی کارفرما برای ایجاد کاربر جدید و میزان سطوح دسترسی بایگانی شد.
3- فرم خروج اموال (پرینتر، جهت تعمیرات) و توضیحات کامل ضمیمه گشت.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Sara.A ، admin ، تیم پشتیبانی ، kiarash
04-12-2012, 12:55 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 04-12-2012 12:57 AM، توسط admin.)
ارسال: #4
RE: شرکت حمل و نقل بین المللی و ساختار IT
0
0
(04-12-2012 12:25 AM)Zoro نوشته شده توسط:  بعله . . . بهله . . . بسيار مفيد و پر چيز بود . . .
فايده

(04-11-2012 11:37 PM)یوزپلنگ کوهی نوشته شده توسط:  زنده باد.واقعا مفیدهن
برای تشکر تنها از دکمه "سپاس" استفاده نمایید. حذف می شود.

لطفا قوانین تالار را مطالعه نمایید و از ارسالات بیهوده خودداری نمایید.

با مطالعه قوانین و رعایت آن ها از این محیط علمی لذت ببریم.... «کلیک نمایید»...
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط تیم پشتیبانی ، kiarash
04-20-2012, 04:51 AM
ارسال: #5
RE: شرکت حمل و نقل بین المللی و ساختار IT
1
0
با عرض پوزش به دلیل تاخیر در ارسال یادداشت های روزانه، کارهای زیادی در این هفته انجام شده که سخت ترینش امروز به انجام رسید.

حدس بزنید؟؟؟ (مثل جواب به سوال یادداشت قبلم نباشه که ...)
امروز پیمانکار نصب دکل نسبت به جابجایی یکی از دکل های بیسیم به محل جدید اقدام نمود موارد ذیل برام جالبه:
1- ماژول اول دکل، ارتفاع 6 متری دارد. (برای پایه معمولا از تیر آهن های موازی استفاده می کنند و پایه مثلثی قطعه 9 متری به این تیر آهن ها جوش و پیچ می شود.)
2- برای هر 6 متر ارتفاع دکل 3 مهار استفاده می شود. (تقریبا در مقابل هر پایه به دیوار بام پیچ می شود و یا به آهنی جوش می شود. کسی می تونه فاصله نقطه اتصال سیم مهار از دیوار تا پایه دکل را محاسبه نماید؟ راهنمایی : قانون فیثاغورث)
3- سیم مهار ها نگهداری تعادل دکل را به عهده دارند بنابراین با تنظیم آنها دکل در جای خود ثابت و متعادل قرار می گیرد. برای اتصال سیم مهار ها به دیوار بام از کرپی، سیم بند، صفحات پنجه و مهره استفاده می گردد. (دستگاه جوش، چکش فلزی، انبردست، کمربند دکل رو، آچار رینگی و .. هم ضروری است)
4- وجود چراغ سر دکل چشمک زن در بالای دکل و میله ارت نیز الزامیست.
5- یک نیروی متخصص نترس برای صعود از دکل و نصب رادیو تنظیم آن
6- ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط admin ، تیم پشتیبانی
04-20-2012, 05:19 PM
ارسال: #6
RE: شرکت حمل و نقل بین المللی و ساختار IT
0
0
نقل قول: یک نیروی متخصص نترس برای صعود از دکل و نصب رادیو تنظیم آن

این یکی مورد خیلی مورد توجهه!بی خیال موندن! s (37)

نقل قول: حدس بزنید؟؟؟

دقیقا چی رو باید حدس بزنیم؟ s38 هنگ کردن
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
05-16-2012, 08:05 PM
ارسال: #7
RE: شرکت حمل و نقل بین المللی و ساختار IT
0
0
خبری از شما نشد دیگه! موندن!
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  موسسه آموزشي و ساختار IT PaRaM 5 5,322 04-14-2012 08:20 PM
آخرین ارسال: pink
  آژانس ایرانگردی/جهانگردی و ساختار IT PaRaM 0 1,443 04-06-2012 11:03 PM
آخرین ارسال: PaRaM
  هتل و ساختار IT PaRaM 0 1,424 04-06-2012 10:59 PM
آخرین ارسال: PaRaM
  کارخانه تولیدی و ساختار IT PaRaM 0 1,445 04-06-2012 10:40 PM
آخرین ارسال: PaRaM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان